RECEPČNÍ SLUŽBY
Recepční služby jsou již řadu let nedílnou součástí nabídky služeb naší společnosti. I v této oblasti využíváme našich bohatých, dlouholetých zkušeností a dbáme na kvalitu, profesionalitu a lidský přístup.
Kde se recepční služby využívají
Recepční služby nejsou doménou jen hotelových komplexů. Využívají se v administrativních budovách, na vrátnicích průmyslových areálů, v kulturních a sportovních komplexech, v bytových domech či v residencích a jiných objektech.
Vzhledem k tomu, že recepce je prvním místem kontaktu návštěvníka s objektem, klademe důraz na to, aby první dojem působil vždy sympaticky, reprezentativně a vstřícně.
Činnost recepční služby
Základním úkolem recepční služby je informační servis návštěvníkům, zaměstnancům i nájemníkům daného objektu.
Mezi další služby s tím spojené mimo jiné patří:
- Administrativní práce
- Obsluha telefonní ústředny a případné přepojení hovoru
- Zápis do knihy návštěv
- Výdej a příjem klíčů
- Převzetí a třídění pošty
- Objednávání služeb
- Komunikace s návštěvami
Pracovníci recepční služby
Pro recepční služby jsou zpravidla vybíráni komunikativní, zkušení a ochotní pracovníci. Tuto službu mohou vykonávat v reprezentativním stejnokroji nebo v jiném vhodném společenském oděvu.
Fyzická ostraha
Fyzická ostraha realizuje všechna dostupná opatření související s protiprávním jednáním třetích osob. Přijatá režimová opatření přizpůsobíme Vašim požadavkům tak, abychom zajistili nejvyšší úroveň této bezpečnostní služby a zároveň Vás co nejméně omezovali.
Efektivita fyzické ostrahy je cílem naší služby. Doplnění této služby o elektronické prvky je prioritní. Spojení moderních metodických postupů a elektronických systémů zvyšuje bezpečnost střežených objektů.
V rámci fyzické ostrahy využíváme tyto elektronické systémy:
- elektronickou evidenci a kontrolu vstupního a výstupního systému
- elektronickou evidenci vjezdu a výjezdu dopravních prostředků
- kamerové systémy
- foto pasti
- poplachové zabezpečovací a tísňové systémy
- elektrickou požární signalizaci
Jedním ze základních elektronických nástrojů pro zvýšení efektivity fyzické ostrahy je využití elektronického pochůzkového systému.
Monitoring obchůzkové činnosti v tzv. „reálném čase“ (on line) je vykonáván pomocí zařízení, které přes GSM/GPRS síť komunikuje s operačním střediskem a zasílá informace o pohybu, poloze a místě strážného, vykonávající obchůzkovou činnost.
Elektronický pochůzkový systém umožňuje:
- komunikaci v reálném čase (GSM/GPRS)
- tísňové volání pracovníka ostrahy
- oboustrannou hlasovou komunikaci